Antar utmaningen...

... Från Linda A och listar sju sanningar om mig själv.

1. Jag har ett rätt så jämt humör och en väldigt lång stubin.. Men, för det finns ju alltid ett men... Jag blir ett MONSTER när jag är väldigt  hungrig och övertrött vilket en stackars sambo och de närmaste vännerna är väl införstådda med.
2. Jag har samlarmani. Om jag fastnar  för något så börjar jag samla. Det gäller t.ex. Sagan om ringen filmer, SATC dvder, Harry Potter böcker (tur att de bara är sju), Winnerbäckskivor, Jollyböcker, Cherry Ames böcker (tur att man bara hittar dessa böcker väldigt sällan på någon second hand affär), swedish grace porslin... Listan kan göras lång. Som tur är så samlar jag mest på dyra eller sällsynta grejer annars skulle jag snart svämmas över.  Ska inte ens börja tala om alla samlingar jag hade som barn.

3. Jag älskar hundar och är jätteintresserad av hunduppfostran.

4. Jag är jätteallergisk och har astma så jag kommer inte att äga någon hund förrän de uppfinner ett vaccin.

5. Jag är värdelös på kortspel, kan nästan bara finns i sjön. Är dessutom sjukt ointresserad av att lära mig något annat... (Fast kanske hold'em ändå ,det hade vart kul att kunna)

6. Jag  har råkat se en Sven-Ingvars konsert på en festival och upptäckt att jag kan texterna (japp, versarna också) på i stort sett ALLA låtar...

7. Jag bakar jättegoda kärleksmums


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får hemskt gärna bjuda mej på dina jättegoda kärleksmums!!! :)

2007-11-21 @ 17:17:50
URL: http://lindaaronsson.blogg.se
Postat av: Erika

Haha visste att man blixtsnabbt skulle få tillbaka för det där!

2007-11-21 @ 18:55:29
Postat av: Linda

Jepp...jag kollar mina favoritbloggar ständigt och jämt :)

2007-11-21 @ 20:16:23
URL: http://lindaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0