Hej och välkommen!

Nu har jag joinat alla andra i bloggosfären. Enda syftet med detta är att kunna uppdatera släkten och (andra som jag tycker om som bor långt bort) på stora och små saker som händer i mitt liv. Främst små faktiskt,de stora får ju alla veta ändå.  Här kommer inlägg att skrivas om spännande och intressanta saker som förkylningar, gardiner, vad jag har ätit till middag, små vardagsbekymmer, i-landsproblem och annat lika spännande. Jag räknar med två trogna läsare :)

Just ja alla (två) vet ju inte varför bloggen heter som den gör. Jag har kallats erkiperki (läs örkipöörki) sedan urminnes tider och eftersom det redan var upptaget här så fick jag lägga till ett extra e. Så ligger det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0