Sommarelände, ta slut nån gång då!!

Jag längtar verkligen tills den här sommaren är slut. Det bara regnar hela tiden och så jobbar jag jämt. På de ytterst få dagar när solen skiner så jobbar jag och så går solen i moln just när mitt skift slutar. Alltså får det gärna bli höst. Dessutom händer allt roligt till då:
*Jag får min efterlängtade ledighet, jag får åka till Stockholm, Linköping OCH får se Lasse live igen.. Jag kan knappt vänta. Resan vore mer än perfekt om jag dessutom hittar min efterlängtade plastflamingo i Stockholm. Om jag inte hittar den där så gör jag nog aldrig det.
*Förhoppningsvis åker jag till gve i höst. Isf får jag träffa Storebror och Leila. Flera flugor i en smäll där. Det vanliga+dem+att jag slipper ta mig ner till Västerås (kul att vara där men jobbigt att ta sig dit)  Helt perfekt ju :) Jag börjar också få mormorabstinens nu så jag måste verkligen åka upp snart...
*Jag börjar plugga igen. Ska bli kul, känner mig riktigt peppad nu. Saknar histologin grymt mkt faktiskt. Undrar om man kan bli inlagd på psyk när man säger så? Det ska också bli kul att kolla in nya klassen.
*Sara och Alvisen kommer äntligen tillbaka hit.

Och framför allt:
*Den jävla fågeln utanför mitt fönster far till varmare breddgrader och slutar terrorisera mig
*Det blir mörkt utanför fönstret när man ska sova.
*Inge mer pollen!



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, du ÄR en deppbloggare! :) fast egentligen inte, du har ju en massa roliga saker att se framemot så okej då, jag tar tillbaka det där. Grymt kul iaf att fågeln snart beger sej...jag vet vad du ska få i födelsedagspresent till gång...ett hagelgevär. Just in case it comes back!

2008-07-22 @ 13:45:30
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda

det ska ju naturligtvis stå nästa gång, inte till gång =)

2008-07-22 @ 13:46:30
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0