Åååå så gott

Har just kommit hem från en supermiddag med fusisu. Vi var och käkade på invito och det var helt fantastisk mat! Jag har ju varit rätt så skeptisk till dem efter den halvdana maten på min och Robins förlovningsmiddag men man måste ju ge dem någon chans till. Nu blev det fullträff; risotto med Karljohansvamp, till det grillad halloumi och sauterad grön sparris med lite rödlök. Till detta dracks det ett jättegott rödvin som passade perfekt till maten. Jag är helt salig... Skynda dit och ät innan de ändrar menyn!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Invito är aldrig fel (fast jag har faktiskt hört andra bud också...)! Jag är ganska säker på att jag åt samma risotto som dig någon gång tidigt under våren, så de ändrar inte meny speciellt ofta ;)

2008-06-29 @ 00:48:19
URL: http://jojjas.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0