Påsken

Hade en helt underbar påsk uppe i Gellivaret... Det var såå fint väder och helt perfekt skidföre. Hann för engångsskull elda korv i skogen och ge mig ut i skidspåret. Blev helt chockad över pappas nya vallningskunskaper. Inte bakhalt och hemskt som i barndomen utan helt perekt :D Kanske berodde det på att han gick ut och mätte snön med den nya fantastiska, digitala stektermometern?

Den här gången blev det liksom så bra, jag hann allt jag ville (nästan, det blev inget svetsande) och behövde inte stressa runt som en skållad råtta. Jag hann träffa mormor, pappa, resten av släkten, kompisarna, åka skidor och t.o.m. gå på en fest. Har upptäkt att hemligheten är att kombinera punkterna. Den här gången åkte jag skidor med pappa och festade och grillade med släkten. Då hinner man ju allt. Detta är något som jag helt klart måste fundera på hur man kan utveckla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0