Såhär är det

Nu ska jag erkänna en sak. Jag har en pysslig ådra. Det är ett välklänt faktum att jag målar möbler, syr kuddar, försöker lära mig att svetsa så att jag kan bygga mig en hatthylla och håller på med diverse andra saker. Men jag har inte riktigt vågat stå upp för att jag gillar att sticka, virka och brodera, det är ju rätt mkt tönt och tantvarning på det. Men nu erkänner jag. Jag gör det och jag gillar det!! Sådetså! Sån är jag! Det bästa är att jag har hittat likasinnade människor här. Nu har vi bildat en inofficiell studiecirkel (som kommer att bli officell om vi bara kommer till skott). Gå och kolla in våra alster på www.stixa.blogg.se vi kommer att lägga upp våra alster där. Än så länge är det inte så mkt, men håll ut, det blir mer och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0