Bloggtorka

Det verkar råda bloggtorka i en massa bloggar som jag gillar... Vad är detta? Jaja jag får väl blogga lite själv då så kanske några andra (Linda, Sara, Pia och Lina t.ex.)  följer efter så att jag får något att läsa. Hoppas kan man ju alltid.

Här händer inte så mkt... Det positiva är ju att jag verkar kunna åka hem i jul även om det blir en 10 timmar lång bussresa. Men skitsamma jag kommer ju fram till slut :) En annan positiv sak är att jag har gjort världens kap nämligen en superfin byrå från 60(?)talet som jag har letat efter hur länge som helst. Problemet brukar dock vara priset... Men nu hittade jag en på blocket för 150 spänn och i fint skick. Ren lycka!! Dessutom var tjejen son sålde den suuupergullig. Hon var jättetrevlig och så sparade hon den åt mig i en hel dag fast det vara andra som var intresserade. Ni som handlar på blocket vet att sånt ALDRIG händer..  Men hon lät ledsen över att vara tvungen att sälja den och ville nog att den skulle få ett bra hem och det får den :)  Bild kommer snart.  Konstigt att man blir så snål när det gäller gamla möbler... Jag skulle nog inte betala typ 1000 spänn för en begagnad, vacker och välgjord möbel men däremot för ett själlöst schabrak från ikea... Varför är det så egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0