Lördagen..

Blev lite knepig. Vi skulle ha bjudit folk på köttsoppa men alla bangade. Iof så hade iaf en gäst en bra anledning eftersom hon ligger på sjukhus (nej, det är ingen fara med henne). Så min dag bestod av plugg, skräpserier, plugg, påhäsning  på sjukhuset, mer plugg, köttsoppeätning ensam med Robin, ännu mer plugg och nu ska vi kolla film. Just ja, jag har ju ältat Anna Stadlings och Idde Shultz skiva också. Den är verkligen underbar!  

Jag kör ett till citat idag.
Robin om våran nya ost:
Ja, den är jättegod. Tills man har förätit sig på den....

Detta säger mkt om våra matvanor. Vi hittar något som vi vrålgillar, oftast en youghurt, ett bröd eller en ost. Sedan käkar det till frukost varje dag tills vi nästan kräks på det, då letar vi upp något annat och så håller det på.  


Kommentarer
Postat av: Linda

Asså, jag kan inte annat än skratta! Jag känner igen den där manin...i helgen ältades mina mani ang Anna och Idde (den var väldigt påtaglig för de ältande) och Lasse då (han ältades av bara farten). På vägen hem från Luleå har Jonas ältat fram alla mina manier som han någonsin lyckats komma på...ett evigt ältande alltså med tanke på att jag verkar vara född sån...minimanisk alltså...haha! Vad jag egentligen ville säga var att vi är verkligen ett!

2008-10-19 @ 22:06:06
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda H

garvar ihjäl mig "Ja, den är jättegod. Tills man har förätit sig på den..." Er nya(?) ost!

Jag borde nog gå och sova nu...kan inte sluta skratta!

2008-10-20 @ 19:53:06
Postat av: Linda

Linda: Haha, du verkar va på G ikväll. Vi skulle haft ett stix ändå...!



Erika: kolla in min utmaning till dej!

2008-10-20 @ 20:54:29
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det inlägget va inte dumt alls! Mycket tänkvärt..

2008-10-20 @ 21:48:54
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0