Bra citat

Runt omkring mig så har jag människor som säger riktigt bra saker ibland, så jag har tänkt skriva ut dem här så att de inte glöms bort. Den bästa citatmakerskan är helt klart fusisu. Hon bara spottar ur sig dem hela tiden, men jag kommer inte ihåg dem så länge eftersom jag inte skriver ner dem. Men det ska det bli ändring på! Jag börjar lite lätt med  tre stycken.

Fusisu när jag funderade på om jag skulle köpa en klänning.
KÖP, rätt vad det är så kommer sommaren och biter en i arslet och då har man inget att ha på sig.

Jag köpte och japp, sommaren kom alldeles för fort och jag var tacksam för att jag iaf hade en sak att ha på mig.

Föreläsare om vilken av de rekomnderade böckerna på  litteraturlistan som egentligen är bäst.
Ta vilken som helst.! Välj den som luktar godast, ni ska ju sitta en hel del med boken.  Ja, det här är inte så dumt som det kan låta...Vad jag menar är att det inte spelar någon roll vilken bok ni tar, bara ni läser den!

Klockrent citat, ingenting att tillägga där inte.

Vart man än far så har man ju ändå alltid med sig själv. Sagt av fröken S (och förmodligen många stora psykologer). Jag kommer inte ihåg sammanhanget men det är ju helt sant. Man kan inte fly från sina problem och det är värt att jobba med och tycka om sig själv.

Det var allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0