Måndagsblogg

Oj vad dålig jag är på att skriva.. Helt sjukt ju. Men det kanske beror på att det inte händer så mkt här. Iof lyckas ju duktiga bloggare få till roliga små berättelser om allt typ, potatiskokning, dagishämtning och dammsugning. Av det kan man ju kanske dra slutsatsen att jag är en dålig bloggare. Men jag får väl träna helt enkelt.

Det enda som har hänt sedan sist är en IKEAresa med athena. Det var faktiskt väldigt kul men sjuukt stressigt att hinna med att rycka åt sig alla prylar på bara 5 timmar.. Men jag överlåter sammanfattningen åt proffsen, nämligen min kära kollega Linda. http://lindaaronsson.blogg.se/ Förresten så får gärna någon stickunnig läsare ta sig en titt på stickningen som ligger under IKEA inlägget.  

Idag var faktiskt helt okej för att vara måndag. Sovmorgon, bra jobbdag och sedan improviserad spelkväll. Trots massor av olika spel så blev det bara en massa prat, fika och ett parti Uno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0