H&M borde ge mig betalt!

Som jag har sponsrat dem på senaste tiden. Det är helt sjukt! Jag har sluppit shoppa kläder på nästan hela vintern, men då kommer det ju alltid ett bakslag till våren. Så de senaste två veckorna har jag varit tvungen att öppna börsen rejält och slagit till på: en vårjacka, en tunika, en svart kofta (rea), en annan tunika (rea), en klänning och ett par skor. Det värsta är att jag även kommer att behöva köpa ett par skor till, en schal och lite sommarkläder... Skönt att man mest ska gå runt i jobbuniformen iaf. Då klarar jag mig nog om jag köper ett par piratbyxor. Sedan får det banne mig vara nog!

Helgen har varit det socialaste på länge... Shoppingorgie och fika med Sara, Lina och Alva, sedan en snabb runda med kollegorna och efter det grillning med Lina och Robert. På lördagen hann jag med en lång (nåja) prommenad, thaimat och körslaget med L,S,R,R och A. Nu på söndagen har det bara varit slappt och skönt.. Borde städa men tror att jag hoppar det till förmån för mera slöande och titt på andra avenyn hos Sara...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar att shoppa :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-20 @ 18:21:45
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0