Lindas lista

Vad heter du: Erika
Var bor du: Umeå
Trivs du där: Ja, det är helt okej
Brukar du läsa horoskop: Nej, jag hatar horoskop
Har du körkort: Japp
Favoritdjur: Helt klart hundar.
Antal kuddar i sängen: Fyra, två åt mig och två åt Robin.
Äger du ett busskort: Tekniskt sett så nej, jag åker med Robins busskort trots att jag är den enda av oss som åker buss just nu.
Vad åt du till frukost: Havregrynsgröt med lingonsylt
Nästa mål i ditt liv: Lyckas med att planera in en stugvecka, få ordning på svetsandet, virka en filt  och börja plugga igen.
Hur svarar du i mobilen: Tror att jag brukar svara med mitt namn eller bara hallå.
Antal timmar sömn inatt: cirkus sju
Sov du ensam: Nej
Din hobby: Träna på iksu, inredning, olika pysselprojekt som att renovera möbler o.s.v.
Vad är det för veckodag?: Fredagkväll
Vad åt du senast: Allra senast? Linas goda pannacotta
Vem fick du sms av senast: Robin som ville att jag skulle köpa en jätteräka
Vem ringde dig senast: Linda H tror jag
Godaste ölen du druckit: Jag gillar verkligen inte öl, så det är svårt att säga vilken som är godast. Undviker all öl så gott jag kan.
Vilka hårfärger har du haft: Var blond när jag var pytteliten, sedan den som jag har nu (vanlig brun), har också haft röda slingor och mörkbrunt som till slut blev svart,
Vad såg du senast på TV: Såg barnmorskorna på svt play igår, räknas det?
Vad läser du för bok just nu: Just nu ingen alls, har avslutat Liza Marklunds "livstid" för några dagar sedan och ännu inte hittat nått som jag vill läsa.
Längd: Typ170
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Ja, i Robin såklart
Vad gör du om ett år: Då sitter jag förhoppningsvis och vrålpuggar och har tentaångest.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, trivs jättebra här. Men det fattas en hel del fjäll och skog här så det är både ja och nej. .
Dricker du: Ja, det är väl klart att jag dricker!! Men det blir i stort sett ingen alkohol om det var det som menades.
Vilken parfym använder du: Ralph laurens "ralph" är favoriten
Vilka skor använder du: Mest ett par svarta sneakers
Dagens klädsel: Det var en hel del idag.. .Först jobbkläder, sedan jeans och en svart tröja (på stan)och efter det en grå klänning, tights och stövlar med klack (middag hos Lina)

Är jättetrött och ska sova nu. Orkar inte skriva mer. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt...då vet jag vem du är! =)

2008-04-19 @ 11:00:09
URL: http://lindaaronsson.blogg.se
Postat av: Linda

Jag ber om ursäkt för mitt otydliga svar och ska försöka vara "lite mer specifik"...

Detta visste jag inte:
-antal kuddar i sängen
-att du inte gillar öl
-ehh...ja, det va väl i princip det :)
Hade!

2008-04-25 @ 21:19:12
URL: http://lindaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0