Jag är så bra idag!

De senaste helgerna har jag inte gjort något vettigt, men sedan får man plötsligt energi.

Idag har jag:
-Hunnit kolla min nýa helgfrukostserie; miami ink. Vet inte vad det är men, jag gillar den verkligen. Skulle nog aldrig kunna tatuera mig men mycket av det de gör blir så fint!
-Varit och kört ett stenhårt benpass.
-Städat hela lägenheten (med Robin såklart) inget fusktstäd den här gången. Men vi har en del fönster kvar att putsa.
-Gjort lax till middag och lunchlåda imorgon.
-Haft tvättstuga
-Renbäddat
-Handlat
-Bakat kladdkaka och haft folk här på fika.

Det här var säkert helt ointressant läsning men jag var bara tvungen att få ner det här i skrift.

Igår var det världens regnväder här. Det var som jag föreställer mig ett tropiskt monsunregn. Billarmen på åcparkeringen gick t.o.m. igång. Det var en perfekt dag för att stanna inne och kolla på film. Så det gjorde jag. Kommer inte ihåg vad den hette men den var bra :) Fixade lite hemma då med.


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! Jag är inte fullt lika bra idag, känns det som iaf. Har visserligen packat upp, tvättat tre maskiner, packat nya väskor, hämtat hem kläder från en kompis å handlat på maxi...men det har gjorts med ett litet lager bomull runt skallen så jag är sådär lagomt mossig å dimmig. Har inte ens hunnit lägga in Lassebilderna på datorn, skam å vanära!!

2008-08-10 @ 23:48:52
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0