Helgen

Vad är det som händer? Helgerna går så fruktansvärt fort nuförtiden. Man hinner kanppt blinka så är de slut...Den här helgen har mest gått  ut på att försöka sova bort min förkylning. Har vart så sjukt trött hela tiden. Sov 12 timmar per natt och var supertrött hela dagarna dock så resulterade detta överdrivna sovande i att jag slog upp ögonen klockan halv sex på måndag morgon, hann läsa tidningen i 40 minuter innan klockan skulle ringa och kom pigg och utvilad till jobbet... Detta har ALDRIG hänt tidigare.

Annars så har jag och vännerna kollat på melodifestivalen. R är som vanligt en fena på att tippa rätt på konstiga bidrag. I år så tänkte han "varför inte tjäna lite pengar på det?" Han satsade 80 spänn på Rongedahl och de ökade till 710. Riktigt bra tycker jag. Dessutom blev det ännu mer spännande med pengar inblandat, märkte vi.
Tycker att bidragen har varit rätt trista i år. Ingen som jag känner är direkt segerfavorit, förra året var ju the ark totalt klockren. Men det kanske tar sig. Dessutom så är kläderna gräsliga! Varför vill t.ex. Carola se ut som Carolina Gynning?


Kommentarer
Postat av: Linda

Rongedahl va ju rent klockrena...det enda ljuset i melodifestivalsmörkret...förutom Luuk då :)
Hahaha på Carola som gick till andra chansen (ja, jag ÄR skadeglad!) :)

2008-02-20 @ 18:11:16
URL: http://lindaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0