Äntligen bokat

Nu är min och Lindas resa äntligen bokad och klar :) Den som vissa skeptiker inte trodde skulle bli av. Schemat ser ut som följer:

Fredag 22:a augusti: Flyg till Stockholm, heldag i Stockholm där vi går på museum. Det blir nog svårt att komma undan shopping så lite sånt blir det säkert också. Middag och sedan buss till Linköping.

Lördag 23.e augusti. Den här dagen ägnas åt total nördsightseeing i Linköping. Vi kommer bl.a. att besöka viktiga platser som Stångån, Berga och Vidingsjö. På kvällen är det dags för huvdattraktionen. KONSERTEN med Lasse.

Söndag 24:e augusti. Buss tillbaka till Stockholm. En dag till i den stora staden, den här avslutas med bio. Nattbuss tillbaka till Umeå.

Nu är det massor att göra. Spellistan ska lusläsas, låttexterna ska pluggas in, armbågarna ska vässas så att vi kommer in i fållan längst fram os.v. Men det blir nog bra det här. Eftersom mitt resesällskap är en kanonfotograf så räknar jag kallt med att det hela kommer att förevigas på en hel del fina bilder. Några kanske dyker upp på hennes blogg, vem vet? I

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, så underbart! Jag kan (vis av erfarenhet) be dej att vässa armbågarna RIKTIGT mycket. Om de fromma norrlänningarna är så tjuriga som min kära "granne" va i november så kommer vi vara två mosade fläckar innan huvudattraktionen ens börjat spela. Nördsightseeing va ett bra ord, det ska jag anamma. Du missade att skriva vårat inplanerade (men dock spontana!) drop in-tea-party hos Lasse :)

Kameran är snart packad! =) Men börja träna redan nu, du kommer att falla offer för mej mången gång :)

2008-07-17 @ 23:15:46
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0