Mysdag

Idag har jag och Robin haft värsta mysdagen. På morgonen hängde vi på låset till banken. Det hjälpte inte för det var ändå skitmkt folk där och vi höll på att få vänta ihjäl oss. Där skaffade vi oss massor med vuxenpoäng genom att öppna ett gemensamt sparkonto. Efter det åt vi lunch och sedan for vi till Holmsund och kollade på "naturhistoriska muséet med tropikavdelning". Där drogs det av ett gäng vuxenpoäng för vi var de enda där utan barn. Men det var faktiskt kul där. Vi kollade på en massa äckliga ormar, några spindlar och söööta apor. Man fick hålla i en orm om man ville men det hoppade vi över...Det naturhistoriksa museét var dagens skämt. Den delen bestod av ca tre montrar med uppstoppade djur. Efter detta ville jag ha en sightseeing i Holmsund eftersom jag aldrig har varit där.Det gick fort. Vi avrundade dagen med att gå en sväng på returbutiken (jag fyndade massor med Jollyböcker min samling dubblerades på 10 minuter) och köpa hem fika från NK.


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! Lite skillnad på din å min dag...haha! Min slutade med 1,5h övertid...du fick säkert sms av Linda va? Skönt iaf med en ledig dag, det va du värd! Ses!

2008-06-23 @ 22:48:49
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0